Expressoft Tehnology – ajutorul tau pentru o afacere profitabila

Obișnuiesc să-mi beau cafeaua și să-mi organizez agenda de lucru într-un mic restaurant.

Îmi place liniștea și intimitatea pe care acesta mi-o oferă.

Oameni mereu zâmbitori, amabili, produse de buna calitate, mâncarea mereu proaspătă și apetisanta m-au făcut să revin cu drag in aceasta locație.

Într-o zi asist fără voia mea la o discutie aprinsă intre Seful de Sala și Managerul restaurantului.

Situația părea destul de complicata și tonalitatea cu care se discuta în acel moment depășea cu mult normalitatea cu care eram obișnuită.

Mă ridic de la masa si ajung in centrul discuției încercând să aplanez acel conflict.

Nu voiam să iau apărarea nimănui. Nu știam exact care era motivul acelei discuții aprinse, dar am înțeles că Managerul era nemulțumit de situația din restaurant.

Discuția pornise de la gestiune stocuri care nu era conforma cu balanta din contabilitate, iar de aici lucrurile au degenerat extrem de mult.

Eu, contabilul cu experiență de peste 10 ani, m-am gândit că ar fi mai indicat să-i dau câteva sfaturi.

Nu aveam cum sa-l ajut in mod direct pentru că nici timpul și nici programul nu mi-ar fi permis acest lucru.

Așa că i-am recomandat Expressoft Tehnology care-i asigura și un suport tehnic 24/7.

 

Venisem cu idei noi iar acest lucru începea să-i aducă lumina pe chip.

Devenise dintr-o dată  mult mai interesat de subiect.

Știa și el că Șeful de Sala  nu avea nici o  vina în toată acea discuție, insa el fusese probabil primul care-i apăruse în cale in acea zi in care telefoanele și discuțiile cu diverși angajați dusese la apariția acelei stări.

I-am explicat Managerului cat de utila i-ar fi aceasta oportunitate de-a implementa la nivelul afacerii sale a unui software performant.

L-am lăsat să mediteze la disvutia noastră revenind la câteva săptămâni distanta. Am fost plăcut surprinsă să regăsesc atmosferă plăcută și caldă cu care eram obișnuită.

Când a sosit Managerul l-am întrebat despre discuția noastră iar el era extrem de nerăbdător să-mi povestească totul.

Expressoft Tehnology te ajuta să găsești soluția de marcaj și gestiune potrivită afacerii tale in vederea îmbunătățirii activității din cadrul restaurantului tau!

I-am explicat Managerului de ce ar trebui sa aleagă un POS restaurant și ce beneficii i-ar aduce după implementarea acestuia.

Pe scurt totul se rezuma la un proces de inventariere mult mai facila care să concorde cu gestiunea, astfel încât să nu mai apară erori privind stocurile de produse din gestiunea restaurantului.

 

Întreg restaurantul ar avea de câștigat pentru că  sistemul informatic ar ușura planificarea activității, modalitatea de rezervare a meselor, cat si utilizarea in condiții optime a tuturor produselor oferite clienților.

Un astfel de software, necesar  unităților HoReCa aduce beneficii materiale din prima luna de la implementare.

 

Acestea constau în asigurarea și verificarea cu ușurință a stocurilor de produse din gestiunea restaurantului și implicit eliminarea riscurilor privind aprovizionarea cu acele produse  care nu se regăsesc în gestiune și fără de care  nu se poate realiza un meniu variat.

Mi-a relatat cum numărul clienților s-au dublat in doar câteva saptamani.

Timpul de prelucrare a comenzilor, transmiterea și prelucrarea acestora era mult mult mai scurte fata de perioada anterioară, iar clientii restaurantului îl felicitau pentru acest lucru.

 

Prin Expressoft Tehnology avea acum posibilitatea de-a face o conexiune directa între numarul de telefon al clientului cu adresa acestuia, sa le ofere chiar puncte de fidelitate pe care programul le transforma automat în bonificații directe.

Știa acum cu exactitate volumul vânzărilor pe zile și chiar ore, putea chiar realiza diferite statistici. Avea o evidenta exacta a plăților către furnizori, dar și un raport  de analiză exactă a stocurilor si vanzarilor.

Expressoft Tehnology devenise „sarea și piperul” de care avea nevoie acest mic restaurant!

Articol scris pentru SuperBlog 2018

More about Georgiana Albu

Din dorinta de-a pastra undeva gandurile bune sau mai putin ...am ajuns la aceasta etapa.Uneori scriu depre ce-mi place , dar uneori sunt critica si spun "verde-n fata"!

Comments

  1. Răspunde

    Buna, Georgiana!

    Iti multumim pentru interesul acordat probei noastre si iti dorim mult succes!

    Cu ganduri bune,
    Echipa Expressoft.

    1. Răspunde

      Mulțumesc! A fost o onoare să scriu despre acest lucru 😘

  2. Răspunde

    […] Expressoft Tehnology-ajutorul tau pentru o afacere profitabila […]

Leave a Reply

Lasă un răspuns