Hai-hui prin tara mea cu Travelminit!

„Atunci când călătoresti este ca si cum ai flirta cu viata. E ca si cum ai spune : as rămâne aici să te iubesc, dar trebuie să cobor; am ajuns în statie” – Lisa St. Aubin de Terán.

Asa incep calatoriile mele. Unii spun ca sunt prea impatimita de calatorii, dar eu le raspund mereu ca drumul este cel care ma cheama si nu am cum sa nu raspund afirmativ unei noi provocari.

Anul trecut am primit prima data  tichete de vacanta si am fost asa de incantata, incat in momentul in care le aveam in mana ma cuprinsese putina panica. Nu stiam unde se accepta astfel de tichete si nici ce pasi trebuie sa urmez pentru a putea platii o vacanta cu ele.

A urmat partea a doua a panicii, cand in cautarile mele cazarile nu aceptau astfel de tichete sau cele care acceptau aveau locatia plina in perioada aleasa de mine. Intr-un final am ajuns in Delta si ne-am rasfatat cu imagini de vis. In iunie intreaga perioada este parca cea mai spectaculoasa. Toate pasarile si animalutele erau cu puisorii si ne ofereau un spectacol deosebit.

Pentru ca varianta anului trecut a fost o lectie destul de importanta in ceea ce ma priveste, am decis ca anul acesta sa fac o mica (mare) schimbare in aceasta directie.

Travelminit ~vacanta la minut

Voi apela direct la Travelminit pentru  a scapa de grija cazarii. Imi doresc un concediu relaxant, pe care sa-l pot achita cu aceste tichete de vacanta care urmeaza sa soseasca.

De data aceasta am ales muntele si voi merge in directia Brasov-Sighisoara.

Prima oprire este la Brasov unde ne vom caza intr-o locatie superba  La Maisonnette. Ramanem pentru doua zile in zona Brasovului pentru ca sunt multe locuri de vizitat si locatia aceasta este exacat in Piata Sfatului, adica practic in centrul orasului.

Pentru ca in ultima noastra calatorie spre Sighisoara am reusit sa vizitam doar cateva locatii: Coloanele de la Racos si Lacul de Smarald, iar Cetatea Sighisoarei a fost facuta in pas rapid, fara sa apucam sa o „savuram”, am hotarat ca anul acesta sa ramanem 3 nopti  cazati in Sighisoara.

Sunt multe de vazut si mai multe de admirat, iar perioada pe care am ales-o este cea a Festivalului, in care stilul medieval ne va cuprinde cu totul.

„Mai mult decât fascinaţia de a vedea locuri noi, călătoriile sunt evadări fericite spre necunoscut”

M-am bucurat ca am putut sa fac revervare online si sa fac plata cu tichete de vacanță prin Travelminit.

Si pentru ca mereu va ofer detalii legate de calatoriile mele…

Travelminit ofera 1500 de unitati de cazare in Romania si daca si tu alegi sa faci plata cu aceste tichete de vacanta trebuie sa mentionezi de la inceput acest aspect.

Eu imi doresc pastrarea autenticitatii Festivalului Medieval, asa incat am ales ca si unitate de cazare Casa Bertha. In stil rustic si perfect autentic.

Pe site-ul Travelminit am gasit fotografii ale unitatii de cazare si mi-au placut toate detaliile pe care mi le-au putut oferii.

Se alege zona in care se doreste cazare si se selecteaza perioada de cazare. Se calculeaza automat suma de plata. Se trimit tichetele de vacanta catre agentie si te poti relaxa.

Ma incadrez perfect in suma de 1450 de lei cat valoreaza tichetele de vacanta si ma aleg cu amintiri de neuitat.

Stiu ca v-am obisnuit cu multe calatorii si nu ma dezic nici anul acesta de la noi aventuri. Sunt atat de multe locuri unde mi-am propus sa ajung  si pentru ca  „o călătorie de mii de mile începe cu un pas – Lao Tse”, iar pasul acesta se cheama Travelminit, va invit si pe voi sa va folositi intr-un mod cat mai placut tichetele de vacanta.

Articol scris pentru Spring SuperBlog2019

Fotografii din arhiva personala de travel-blogger si de pe site-ul Travelminit.ro

More about Georgiana Albu

Din dorinta de-a pastra undeva gandurile bune sau mai putin ...am ajuns la aceasta etapa.Uneori scriu depre ce-mi place , dar uneori sunt critica si spun "verde-n fata"!