Revelion in Thailanda cu orhidee in par

Revelionul  in Thailanda este cel mai exotic loc unde poti petrece noaptea dintre ani, locul in care faci schimbari radicale nu doar de temperatura ci si de obiceiuri, traditii, mancare si petrecerea in sine.

Schimb fulgi de nea pe flori albe de orhidee anul acesta cu Christian Tour in  Thailanda.

Asa cum v-am obisnuit, sunt „pasare calatoare” si daca anul trecut am ales Viena cu valsurile sale in noaptea dintre ani, acum, m-am decis sa merg catre o destinatie exotica care sa-mi aduca nu doar caldura mult-dorita, ci si Paradisul din Insulele Krabi.

Pentru excursiile micute obisnuiesc sa-mi fac singura taseul dar atunci cand imi doresc ceva organizat aleg o agentie de turism.

Anul acesta am optat pentru Revelion Christian Tour poate si pentru ca mi-au oferit nu doar insula mult visata, ci si un traseu foarte interesant.

Revelion in Thailanda sau minuni extraordinare  in culturi diferite

Imi place sa vizetez locuri deosebite care transmit intr-o imagine cel putin 1000 de trairi. Un astfel de loc este Templul Wat Traimit curpins in programul Christian Tour, unde exista cea mai mare statuie de aur a lui  Buddha. Pentru a ramane in aceeasi stare continuam cu Templul Wat Pho unde  cele mai mari statui reprezentandu-l pe Buddha te coplesesc prin simplitate si opulenta.

Vizita la Palatul Regal este cea pe care mi-am dorit-o, poate si pentru ca aici exista un mic edificiu in stil Khmer, mai exact altarul Regelui Palatului de Aur sau  Ho Hem Monthian Tehwarat.

Nu-mi iau in valiza de data aceasta nici o „rochie de bal” pentru ca vreau sa experimentez un port traditional thailandez pentru noaptea dintre ani. Stiu ca preturile sunt foarte accesibile si aceasta tinuta va fi suvenirul cel mai frumos cu care ma pot intoarce.

Ce-as vrea sa experimentez din domeniul culinar ?!

Ah, sunt o  multime de dorinte pe lista mea!

Iubesc mancarurile cu peste si creveti asa incat am trecut pe lista:

~ Phat Thai sau acei taitei prajiti cu ou si creveti, tamarind si sos de peste

~Tom yam kung sau supa acrisoara cu creveti

~Som tam o salata cu  papaya, roşii, fasole verde, chilli si  sos de peste

~ Khao phat – un orez prajit cu crab

Pentru ca orhideea este floarea mea preferata vreau sa ma bucur de toate formele si culorile sale. S-o port in par si sa-i simt fiecare petala cum imi mangaie obrazul la trecerea dintre ani.

Un pahar de sampanie si un sarut – tot ce-mi  mai doresc !

Revelion 2019 exotic, parfumat, special alaturi de Christian Tour.

Dimineata avem forte proaspete pentru o noua calatorie unde vom descoperii nu doar locuri inedite ci si traditii de exceptie.

Pentru ca ajungem in  Damnoen Saduak – locul in care negustorii vand direct de pe barci fructe si legume proaspete exotice, un bazar plutitor extraordinar mi-am facut planurile pentru cele mai frumoase fotografii. Iau cu mine camera GoProHero3 care m-a insotit de-a lungul calatoriilor mele si care nu m-a dezamagit niciodata.

Pentru ca vizita noastra va continua in tabara elefantilor si sunt multe imagini de surprins intreaga zi, am in vedere sa-mi cumpar un acumulator extren mai puternic, pentru ca nu vreau sa ratez nici o imagine.

Suntem in Thailanda, deci urmeaza plaja si relaxare in Krabi !

Cred ca nimic nu se compara cu plaja si apa cristalina (unde  as face si scufundari ) ca cea din Phi Phi. Camera mea foto va surprinde cele mai spectaculoase imagini.

Nu sunt inca decisa daca un singur costum de baie imi este de ajuns, dar pana la plecare mai am timp.

Am o multime de planuri pentru aceasta vacanta si multe idei deosebite pe care vreau sa le experimentez alaturi de Christian Tour.

Si pentru ca „Un bun călător nu are planuri fixe și nu este interesat să ajungă undeva” (Lao Tzu) ii las pe cei de la Christian Tour sa ma surprinda placut anul acesta!

Articol scris pentru  proba 19 SuperBlog 2018 – Revelion la soare alături de CHRISTIAN TOUR.

More about Georgiana Albu

Din dorinta de-a pastra undeva gandurile bune sau mai putin ...am ajuns la aceasta etapa.Uneori scriu depre ce-mi place , dar uneori sunt critica si spun "verde-n fata"!